HelloooMomy benim şekerim olduğu için herşeyi yiyemiyorum,zaten sıcaklarda da birşey yiyilmiyor. Kahvaltı salatası yapıyorum yeşillik,domates,salatalık,peynir,bazen avokado bazen yumurta ekliyorum üzerine varsa ceviz koyuyorum öyle yiyorum zaten Cay falanda icilmiyor sıcak olduğu için iyi oluyor bu şekilde bana yoksa gün boyu kendimi aç biraksam acligimi hissetmem, bazende normal kahvaltı hazırlıyorum,bazen yulaf o şekil işte öğünum de aksamiyor