Elanurakgun22 yasal olarak hamile olduğunu bildiren rapor alıp iş yerine verin .Sonrasında sa 7,5 saat üzerinde mola harici çalıştırılmam yasak biliyosunuzdur yasal haklarımı kullanıcam diye belirtin .(sizin bisi bilmediğinizi zannedip kendilerine yönelik kural koymasınlar? Daha sonra sürekli kontrol olacağınız doktorunuzdan ara ara sık sık rapor alın hatta gerekirse durumu açıklayın size iş yerine vermeniz için durum bildirir rapor verir (ağır işlerde çalıştırılması yasaktır şeklinde ) daha sonra baktınız bunlara rağmen sizi agi iste çalıştırıp 7,5 saat üzerinde mesai yaptırmak isterse 170 i arayıp şikayette bulunun …Çalışırken toplamda 1 yıl içinde 40 gün rapor kullanma hakkınız var ,eğer ki bir rahatsızlığıniz varsa ve bu bebeğinize bile etki edecekse doktorunuzdan heyet raporu da alabilirsiniz böylece evinizde istirahat de etmiş olursunuz sağlıklı bir gebelik dönemi geçirmiş olursunuz ..Şuna da deyiniyim hamilesiniz ve sizi isten çıkarmak istediler diyelim bütün haklarınızı ödemeden ve geçerli bir sebep bulmadan çıkaramazlar ancak geçerli sebepleri olursa dedim gibi haklarınızı ödeyip cikartabilirler. Ancak raporluyken çıkarım olmaz siz bence bi sekilde 40 günlük rapor haklarınızı parça parça kullanın baktınız rapor haklarınız bitiyor doktorunuzla görüşün heyet raporu almaya bakın