prenseshanim999 Bugün kontrole gittim. 25+2 haftamdayım. Kg 942 ve boyu 31.5 cm☺️Doktorumuz iri bebek 🧿 yediklerine dikkat et dedi. Böyle giderse sezaryen olabilir dedi. Zaten dikkat ediyordum bugünden itibaren daha dikkatli olacağım.
Ayrıca bugün şeker testi yaptırdım çok şükür sorun çıkmadı ancak şeker ölçme aleti aldırdı. 10 gün ölçeceğim netleştirmek adına ☺️ Sizin boyunuz kaç bu arada☺️