Denk gelenler bilir arkadaşlar ssvd adayıyım. Sürekli bi tansiyon şikayetim var ilaçla milaçla bu haftaya kadar gelebildik. Bu gece artık düşmemeye başladı. Şimdi kontrolden çıktım. Doktorum balon katater takıp başlatalım dedi. Suni sancı istemiyodum bu yöntem beni çok mutlu etti. Eve geçip valizimi alıcam. Hem heyecanlıyım hem hüzünlüyüm..