Artik sinirden delirmek üzereyim tokluk şekerlerim gauet iyi insulin de kullaniyorum ama aclik sekerlerim hic 90 altina inmedi levemir ve novorapid kullaniyorum ilk basta tokluklar da yüksek cikinca doktor dozu arttirdi yüksek ciktiginda ikiser dozdan arttirabilirsin kendin de dedi ama bu sabah aclik 126 cikti daha ne kadar yükseltebilirim ki yine yüksek yine yüksek en ufak bir kacamagim yok ben ne yapayim delirecegim hem ac yasiyorum hem de yüksek cikiyor kepek ekmegi dahi yasak meyve olarak sadece eksi elma tüketiyorum digerleri yasak daha neyden kısabilirim ki hareketse hareket erken kahvaltiysa erken kahvalti daha ne yapabilirim yedigim domates zeytin peynir yumurta böyle olunca modum düsüyor ac yasamama ragmen yüksek