38+0’da suyu azalmaya başladı demişti. Pazartesi doğumu planlarız dedi. Sezeryan mı dedim hayır normal şekilde deneriz önce dedi suni sancı ve doğumu başlatmak için yapabileceğimiz şeyler vs. Vajinal muayenede yaptı, 1 cm açıklık var ve yumuşama var dedi. Bugün vajinal muayene yapmadı. Bugün haftamız 38+5. Bebek dönmüş ve suyu azalmaya devam ediyormuş bu zaten doğumun bir süreci. Perşembe 39+1 oluyor. 40.haftanın içine giriyorsun zaten diyor. Yatışını yapalım sabah erkenden dedi. Herhangi bir sorunda yok çok şükür. Bu şekilde yaşayan oldu mu acaba? Suni sancı ile doğumu başlatılan? Perşembeye kadar doğumun başlaması için ben neler yapabilirim?