Babybili Arkadaşlar Merhaba, 26 haftalık hamileyim. Tabiki kendi doktorumun Doğuma girmesini istiyorum. Büyükçekmece Kolan Hastanesi Münübe Hoca ile Doğum yapan var mı? Hastaneden ve Doğum sürecinizden memnun kaldınız mı?
Fikoo Babybili Ben Bayrampaşa Kolan a gidiyorum, doktorum Berker Kavşı. Çok severim kendisini kesinlikle de tavsiye ederim.
ManolyaZorAltun Valla ben deniz beye gitmistim 2.gittigimde kapida kaldim ki risklwrim.olmasina ragmen hastane olarak da begenmedim reyapta dogum yaptim