Zeyyno_ ben kimseyi korkutmuyorum bunun riskleri var olduğunu
Dediğiniz için söylüyorum. 19 haftalık kaybımda hem rahim ağzı yetmezliğim hem enfeksiyonum vardı. Bu önemsenmese heralde her iki haftada bir bende enfeksiyon olmamasına rağmen idrar kan kültür istemezdi doktorum diye düşünüyorum. Az da olsa çok da olsa bu önemsenecek birşey. Siz az dediğiniz için diyorum sanki az olunca önemsenmiyormuş gibi. Şuanda benimde idrar yolu enfeksiyonum var o kadar dikkat etmeme rağmen ilaç kullanıyorum bunların tedbirleri alınmazsa önemsenmezse ilerisi için sıkıntı diyorum. Annede enfeksiyonu olduğu için bebeğine geçip bebeği küveze giren arkadaşım bile var.