Mu-az8 ben de 14+4 üm ilk haftalarda hiç bulantım yoktu 12. haftanın başından beri mutfağa giremez oldum bi gün midemi bulandıran şeyi bir sonraki gün canım istiyor 🤦🏽♀️ ve ciddi bir gaz problemi, kabızlık yaşıyorum vücudum hala alışamadı sanırım rahim büyümesine çok şükür kahvaltı yapabiliyorum ama asla yemek yemek istemiyorum hep soda meyve kuruyemiş ile geçiştiriyorum bir de çubuk kraker bu kadar katı beslenmek de bağırsakları mahvetti