ekimannesi_ Merhaba hastane oda süslememenizi izin veriyor mu bir de bazılarının iki kişilik bazılarını bir kişilik oda düşüyormuş eğer iki kişilik oluyorsa süsleme nasıl oluyor başına gelen var mı? Ücret ödeyip tek kişilik odaya çıkabiliyor muyuz
Msydn6 ekimannesi_ bende çam sakurada takipliyim doğumum orda olcak ama bir bilgim yok bununla alakalı üstte kalsn
Elifinannesi33 ekimannesi_ devlette ek ğcretle tek kişilik oda yok diye biliyorum şansınıza tamamen .
beyzanur_kbn ekimannesi_ oda süslemeye illaki izin veriliyordur çünkü hastanenin icindese bir organizasyon magazasi var kapi suslemeye 1000 tl oda süslemeye 6500 tl dediler gecen hafta öyle merakimdan sormuştum çok uçuk geldi bana da rakamlar zaten☺️
aysegulalatas @ekimannesi_ bugün ilk defa gittim o hastaneye hastanenin içi avm gibi gratis market spor salonu aklınıza gelebilecek her şey var ve çok temiz hastanenin içinde oda süsleri satan yerler var gidip fiyat sordum 350 TL gayet uygun sordum oradakilerine odayı süslemeye izin veriyolar mı diye evet dediler orda doğumumu düşünüyorum
Demmmmm aysegulalatas bende orada doğum yaptım en başindan, doğum anına kadar oraya gittim orada takipli olduğum için tek kişilik odaya verdiler beni.
littlechick aysegulalatas öyle bişey yok malesef. Bende normal doğum yaptım çift kişilik oda denk geldi. Tamamen şans o an hangisi müsaitse oraya alıyorlar
CereenCkr ekimannesi_ Gebe okuluna gitmiştim orada hastane odası tamamen şans isiymis iki kişilik yada tek kişilik olarak ama zaten normal doğum yapılan yer tek kişilik oda banyo tuvalet bir kişi refakatçi şeklinde tam özel gibi süslemede hastanenin içinde görmüşsünüzdür zaten çiçekçiler falan onlara sadece izin veriliyormus
aysegulalatas @littlechick memnun kaldınızmı doğum süreci iyide hemşireler çok kötü diye duydum tecrübeniz nedir