Kızlar biraz içimi dökmek istedim bir oğlum var 18 aylık ve 19 haftalık hamileyim plansız bir gebelikti ilk başta Allah affetsin o psikolojiyle üzüldüm bile çünkü oğlum çok zor bi çocuk kimsede yemez uyumaz gitmez anne bağımlısı öyle oyuncak falan oynamaz hep benim üzerimde ,cinsiyetide öğrendij bi tane daha oğlum geliyor artık alıştım bu fikre kendimi pozitif tutmaya çalışıyorum ama bu şekilde hamilelik bile çok zormuş oğlum bana muhtaç sabah erkenden kalkar yemek öğle uykusu çok az 40 dk kadar diğer zamanlarda hep benimle ilk hamilelik gerçekten çok lüksmüş yorulduğunu hissettiğinde uykun geldiğinde canın hiç bir şey yapmak istemediğinde yapabiliyosun ama 2. De öyle değil yada benim oğlum çok zor şimdi bi oğlan daha geliyor iki erkek bebekle nasıl yapıcam diğerini uyuturken yedirirken yıkarken uyuturken diğerini ne yapıcam bu düşünceler hiç gitmiyor aklımdan ve hamileliğimi kendime zehir ediyorum. Var mı benim durumumda olup bana umut olucak kimse başına gelmiş yada şahit olmuş 🥹