esraserdar34 olsun bence üzülmeyin ikisin de de biz doğuruyoruz sonuçta evlatlarımızı rabbim sağlıcakla zamanında kucağımıza almamızı nasip etsin evlatlarımızı siz yine bir doktorunuza bir gösterin belki sizinki azdır benim baya çok tehlikeli dedi o yüzden