ssevilmommy pendik medipole gidebilirsin cihazları iyi açıkçası ben Semra İnmeze gidiyorum 10+4 günlükken dahi tahmin yaptı bu hafta 14+6 da bir daha gidicem netleşmesi için. Çamlıca medipole de gittim mesela oradaki cihazlarda görüntü daha kötü geldi bana, burada bebeği baya görüyorum 9. haftadan beri renkli görmeyi de deniyor bebiş uygun pozisyondaysa