dyg1606
Herkesin acı eşiği farklıdır canım akşam 5 de bana Alttan ilaçla suni Taktılar 11 e kadar 2 cm açılmam vardı yarim saat yürüdüm 4 cm oldu alltan ilacı çıkardılar sonra 1:55 de Doğum yaptım benim acı eşiği çok düşükmüş ama pes etmedim sancı çektim ama doğurduktan sonra rahatladım 1 saat sonra yürüdüm yarım saat o yüzden korkma kendine güven sonunda anne olucaksın kuzum 🥰
Şimdi 5 günlük anneyim 💃🏻🌹
Kendine güvenirsen başarırsın 🤗