2prensesannesiiii myangelson anladım teşekkür ederim 🙏 2. Sezeryan aralarında 1 yıl 3 ay olacak kızım 13 aylık gelecek ay doğumum var zorunlu sezeryan 33 haftamdayım
2prensesannesiiii myangelson ooo oo hemde kaç kez 🥲🥲🥲 31 haftadan beri yapıldı stajyer ebeler vardı onlar çok acıtmıştı kendi drum ve yaşı ileri ebe baktığında acı yoktu valla verdiği his kötü ama eli hafif biri yapınca acısız oluyor 🥰
2prensesannesiiii myangelson evet sadece nst takip edecek gelecek hafta başlıyoruz nstye dedi dr bi de istersen 19 temmuz doğuma alabilirim seni dedi çatı muayenesi olmayacak 🥰
ZeynepDuru17 2prensesannesiiii ameliyat planlıyorlardı alttan bakalım bide dediler kapalı açıklık yok vs söylemişlerdi her ihtimale karşı baktılar sanırım teşekkür ederim canım