htck16 Merhaba kizlar size bi sorum olucaktu benim 2.gebeligim 21 haftalik olduk bebegin hareketlerini hala hissetmiyorum bu normalmidir sizce 2.gebeliginde geç hareket hisseden varmi sizler ne zaman hissettiniz ?
Nur1806 htck16 23.haftaya kadar normal diyorlar. Karın çevrenizde yağlanma varsa o da etkiliyormuş ya da plesantanın eşinin konumu da etkiliyormuş
Merveasm htck16 oğlumu 22 haftalarda falan hissetmiştim ikinci gebeliği 18 haftada hafiften başlamıştım şuan 20+5 daha rahat hissediyorum ama normaldir bence hissedememek
htck16 Nur1806 ilk gebeligimde 21 haftada yani tam hareketletini hissetmistim suan ikincisinde hic bir hareket yok daha