Pamuk Hellloooo kizlarr. Bildiğiniz üzere ben doğurdum oglusum 4,5 aylık olmak üzere🤓 Darisi hepinizin basina🤗 Gebelik konularını özledim,biraz o günleri pekiştirmek adına bu postu açtım🫠 Benim için en zor 3. Trimesterdi😵💫 Sizlerin nasıl gidiyor ?
ozgeerkan73 Pamuk 3. Trimester zor geçiyor son 10 gösteriyor uygulama ama ne zaman dogurcam bakslim Çok yorgun hissediyorum kendimi , ne yesem geri çıkarıyorum yorucu geçiyor
metemom_ Pamuk en zor tabiki 1.trimesterdi şimdi 3. Trimesterdayim gayet güzel gidiyor bir an önce oğluma kavuşmak istediğim için yaklaştıkça mutlu oluyorum 😊
Rabiul Pamuk 3 gerçekten zor ayaklarım ellerim şişti ödem tuttu 😆😆 ama 2 altın dönem kıymetini bilmek lazım 🤭
SedaBildirici 3.Trimester son 64 gün oĝluşuma kavuşmaya … çok şükür bu zamana kadar hamile olduğunu bile hissetmedim her şey yolunda ilerliyor inşallah doğum da kolay olur
Makbule_ ozgeerkan73 ayyy hâlâ mı benimde 13+4 hamileliğimi öğrenmeden bulantım kusmam başlamıştı çok zor geçiyor 2 kere serum yaptırdım 3 gün kusmuyorum serumla o üç gün benden mutlusu yok baştan beri mi var bulantınız
Rabiul Pamuk o 5 hafta bile yetmiştir 😆 ama hamileliğin altın dönemi 2. Trimester gerçekten minnoş minnoş dolanıyorsun ortada 😆😆
Fasulyeninhikayesi Rumeysamete 35+5 zorlu zamanlardayiz ama cok sukur az kaldi son dolu dolu 2 hafta kaldi diyebilirim sezaryen olacagim eger bi supriz olmazsa🤰🏻🌸🤲🏻
Damlaozzz Pamuk 3. Trimester 54 gün kaldı en zor dönem kesinlikle bel ve sırt ağrılarımın olması son zamanların sıcaklara denk gelmesi çok zor oldu 😅😌
oznurmrt trimester benimde şimdilik bir iyi bir kötü geçiyor ,sanırım en çok zorlayan şey sıcaklar olacak :(