Beyzanur_42 Biraz dinlen cnm yorulduysan ayaklarını biraz kendinden yükseğe koyacak şekilde yat baktın geçmiyor bı ilik duş al tek kasik ağrısı bir belirti sayılmaz ama sen yinede dikkat et kendine çünkü daha haftan erken 🤗
Beyzanur_42 B_u_s_ra sezeryansa bilemem cnm ama benim normale göre 40 haftayı buldu ben o sebepden söyledim içerde birgün bile dursa çocuk için iyi diyen doktor çok
B_u_s_ra @ Bdnshsksh ben serklajlıyım doktorum 36 da dikişi alıp oluruna bırakırız ama 38 görürsen müdahale ederim dedi