Kızlar merhaba bat 9 hazirandı yani dün, 7 haziranda kan testi verdim negatifti. Dün kahve lekelenme yaşadım bugün o da yok regli belirtilerim de yok ovulasyonda 26 mayıs pik gördüm, çatlamayı gördükten sonra ovulasyonu bıraktım geç döllenme olabilir mi? Yoksa mevsimsel midir? Kafamda deli sorular🤕🤕🤕