Pamiramsi ve birde bu kadar üzerine düşmeyin çok takarsanız bu sefer geç olur kendimden biliyorum hz.musa r.a la bir kadının hikâyesi vardı kadın kısır di 3 defa Hz .Musa nin yanına gelirdi benim için Rabbine dua et bebek versin hz.musa her dua ettiğinde Allah ben onu kısır yazdım diyordu kadın gitti bir süre gelmedi geldiğinde kucağında bebek vardı hz.musa şaşırdı bu bebek kimin benim dedi ama Allah seni kısır yazdı nasıl oldu diyor ben her zaman Allaha dua ederken rahman adı ile dua ettim ve Allah da Hz Musa ya soyledi ben onu her kısır yazdığımda o bana ya rahman adı ile seslendi ve benim rahmettim onun kısırlığını kaldırdı ve birde Hz. Zekeriya as ve eşinin de hiç çocukları olmuyordu çünkü yaşlılardi ve Allaha dua etti ve o yaşlı haliyle onlara hz.yahya ra nı nasip etti tevekkül et herşey Allahtan bol bol dua et