Sentez Bir haftadir her gün büyük tuvaletime cikiyorum sizce bu sorun mu 18+4 haftalık hamileyim birde gecen hafta antibiyotik kullanmıştım onun etkisi olabilir mi
2princessmother Sentez normalde çıkmaz mısın hergün? Bende hergün günde bir kere çıkarım hamile değilken de böyleydi şimdi de böyle değişmedi yani çok şükür kabızlık vs yaşamadım
Sentez 2princessmother hamilelikte salginan progesteron hormonu kabızlık yapiyorya o yüzden tedirginn oldum ha ishal değilim bu arada
2princessmother Bence normal yani olması gereken bu zaten korkacak tedirgin olacak bir durum olacağını düşünmüyorum canım ☺