Normal normal korkma. Yukarıda arkadaşın dediği gibi bebek rahime yerleşmeye çalışıyor. Bebeğinin sana tutunduğunu hayal edip mutlu ol.💗 Yine de içine sinmiyorsa doktoruna da danış.✨ Bir de kalp atışından bahsetmişsin 10 gün sonra çağırmasıda normal. Ben de 5. Haftada öğrendim ultrasonda kese de gözükmedi bebek de bir hafta sonra gel dedi. Bu sefer 6. Haftamda kese gözüktü bebek gözükmedi boş kese olmasından korkmuştum hep.🫠 Haftaya gel dedi bu defa bebek gözüktü kalp atışınıda dinledik.🌸 Kişiden kişiye de değişiyor biraz. Doktorun belki gözükmez hemen diye birkaç gün fazla söylemiştir.