Nutellamm Merhaba arkadaşlar 12+5 haftalığım perşembe günü cinsiyet için doktora gitmeyi düşünüyorum erken mi sizce
babygst Nutellamm kızımı 12 de oğlumu 13+3 oğlumda ben geç gitmek istedim doktor tecrübesine cihaz kalitesine göre daha erken öğrenenlerde var
Nutellamm babygst özele gidecem devlet söylemiyor zaten gerçi cinsiyet partisi yapacağım için yine de hemen bilmeyecem🥹♥️