Snmyldz Evettt kızlar sonunda bende doğum hikayemi yazabiliyorum çok şükür 🙏🏻Burda hep güzel doğum hikayelerini okuyup sabırla bekliyorduk oğluşumun gelişini🤗normal doğum olsun diye merdivenlermi çıkılmadı,hurmalarmı yenilmedi burda yazılan herşeyi denedim ama benim yavru kuş bizden inat çıktı😄artık 41+4 olmuştuk ama bende hiçbişey yoktu oğluşta kanala girmedi ee kaka 💩 yapması an meselesi yeride daralmış 🤦🏻♀️Hopp sezaryen 😣 Allah herkese herşeyin hayırlısını versin 🙏🏻Sezaryen için dicem şey öyle öcü gibi bişey değilmiş benim ilk doğumum olmasına rağmen öyle zorlayıcı olmadı ağrı sızı illaki oluyo ama sürekli ağrı kesici yapıyolar 👍🏻İlk gün sadece bebeğimi kendim alamadım onuda yanımdakiler verdi sonra hep kendim ilgilendim bol bol yürümeye çalıştım 🙆🏻♀️Çok şükür ikimizde iyiz Allah hepimizi evlatlarımıza kavuştursun inş 🙏🏻 Sormak istediğiniz birşey varsa seve seve yardımcı olurum🙆🏻♀️
Snmyldz busra6161 aynen mis gibi kokuyo🙏🏻🤗 o kokuyu duymak bile yeter 🤗 genel oldum canım spinal istemedim ben biraz panik bi insanım 🤷🏻♀️
busra6161 Snmyldz bende oyle ama ne dediysem ikna ettiremedim doktoru genel icin sabah epidural olcm.bakalm tek tesellim oglumu ilk görecek olmam
Snmyldz busra6161 Allah yardımcın olsun canım ama neden okadar zorlarlarki anlamadım🤷🏻♀️ Banada söylediler ama ben istemedim 😣 ilk doğduğu anı görebilmeyi çook isterdim ama kısmet 🤷🏻♀️