Meliha06 yıllarca panik atak tedavisi görmüş doruklarda yaşamış bir insan olarak söylüyorum ki, bu kaygılarının hiçbiri olmuyor. İlk dogumum belden uyuşturma oldu öyle rahat,öyle güzeldiki… yoksa 2. Nasıl cesaret ederim değilmi? Yaşadığın zaman anlayacaksın ve derin bir nefes çekiceksin güven bana ❤️