annekadin18 33+3’teyim geceden beri geçmeyen bir bel ağrım var kontrolüme de daha 4 gün var.İlk doğumun olacak korkutuyor da sizde durumlar nedir ?
OnuurrMom annekadin18 ayni sey bende de var bende 29.haftadayim ama ilk bastan beri hep yaşıyorum doktor kilodan demisti ama bilemiyorum 😌
GuzelMelegimm annekadin18 bu aydan sonra çok normal. Bel kasık bacak sırt. Heryerin ağrıyabilir. Benim dün gece topuklarım bile ağrıdı. Sağdan sola dönmek eziyet artık
145356- Hadi sen olmuşsun 33+3 peki benim 8+6 olup deli gibi bel ağrısı çekmem neden ?.?.?.? Valla dayanılcak gibi değil bu nedir ya allah yardımcımız olsun