Ozgednc Kızlar evet doğum yaptım çok şükür bebeğimde bende iyiyiz bugün taburcu olucaz inşallah biraz iyi değildim dönemedim hicbirinze kusura bakmayın dualarınız için teşekkür ederim 🙏 biraz daha toparlanmam lazım
Sssa Ozgednc Çok sevindim sizin adınıza umarım daha iyisinizdir💕💕 Ben de serklajlıyım Bebiş maalesef dikişlere dayandı, Doktorum Salı gününe sezeryan ayarladı. 34+4deyiz🥺
Civciv53 Ozgednc ay canım çok mutlu oldum senin adına merakla bekliyorum doğum hikayeni 🥹 gözlerim yaşlı. Allah analı babaşı büyütsün inşallah canım 🤲🏻🥰💕