SuEmbal
Böyle şeyler herşeyden önce psikolojik..Eminim ki yaşadığın şeyler çok zordur allah yardımcın olsun..Hayat çok zor ,hepimizin imtihanı baska madem eşini seviyosun ve bebek istiyosun öncelikle herkese kulagını tıkıycaksın..Aglama stres sıkıntı işini bırakıcaksın ki hormonel dengen bozulmasın , vücut sistemi rahim sistemi dısında ruh sağlığı da çok önemli..Düzenli uyu düzenli beslen bağışıklığını yüksek tut kendini de üzmeyi yıpratmayı bırak insallah tez zaman da olucaktır bebeğin..Allahım gönlüne göre versin insallah🤲🏻