Ben Bilkent şehir Hastanesi’ne gidiyirum 15 haftalık bebek ayrintiliya gün aldım 7 temmuz yazıyor saat 1 buçuk ama 7 temmuz pazara denk geliyor acaba yanlış mı verdiler hafta sonuda oluyormu hafta sonu oluyorsa tekrar bir daha gün alıpmi öğreniyoruz durumu acaba