Evet arkadaşlar bir doğum hikayeside benden gelsin hiç doğuramicam sanıyordum aşırı korku panik heyecan ne ararsanız vardı ben sezeryan sonrasını değilde o ameliyathane ortamı anestezi muhabbeti fln onlardan daha çok korkuyordum düşündükçe bile nefesim kesiliyordu kesin nefes alamicam filan diye düşünüyordum ama inanın düşündüğüm gibi olmadı o an çok sakin oluyorsunuz enteresan bir şekilde ben ameliyathaneye girmeden önce epidural anestezi istiyordum ama ameliyathanede fikrimi değiştirerek genel anesteziyle olmaya karar verdim bir bayıldım bir ayıldım zaten 😊 ben biraz erken uyandım ameliyathanede uyandım odaya gidene kadar çok iyiydim hatta ailem görünce epidural oldum sanmışlar okadar ayıktım ben odaya geçtikten sonra kötü oldum nefes alma problemi yaşadım orada korktum biraz sakın kimseyi dinlemeyin yok ilk ayağa kalkış çok zor şu zor bu zor diyenleri dinleye dinleye kafamda kura kura zor dedikleri şeyleri hep korkarak yapmaya çalıştım sonra dedim bumuymuş daha önce yapsaymışım diyeceğim oki kimseyi dinlemeyin bebegi yanınıza getirdikleri an zaman duruyo ve herseyi unutuyorsunuz 🥰 sezeryan doğum yapacak olan canım gebeşlere nacizane tavsiyelerim birincisi bol bol yürüyün hastahanede kaldığınız gece ikincisi dikiş bölgenizi sık sık kurulayın sıcaklarda vücut terliyo ve dikişler çok sızlıyor onun dışında bol bol anneliğin tadını çıkarın ❤️