3 gün önce sol gögüsüm felaket ağrıyordu dokunamıyordum ve sütün tadı tuzluydu gögüsümü sagınca düzeldi gitti agrı tadıda düzeldi ama koltuk altımda gögüse yakın yerde elime bi sertlik geldi o halâ duruyor cok korktum kızlar nedendir bilgisi olan varmı a