Ben 22. Haftaya kadar oraya Vildan hanıma gittim çok yönlendiren bir doktor değil riskli gebelikler içinde uygun bir hastane değil yenidoğan yoğun bakımi var ama pediatrik kardiyoloji yok o yüzden bıraktım orayı fena değil diyebilirim son zamanlarda cok şikayet duydum Vildan hanımdan ama diğerlerini bilmiyorum