Xmom bence her bebek farkli, hepsinin bir karakteri var. O yüzden ilk bebekle 2.bebek anne ayni olsa bile birbirinden farklı oluyor. Benim ilk gebeliğim 16 dan beri hareket hissediyorum doktorum bana ilk gebelik diye 20 den once hissetmezsin demisti, hemde hergun 20.haftadan geri günde 10 hareketini hissediyorum çoğunlukla uyur dedi ama 2 saatte bir bir kac vurup kösesine cekiliyor, 22.haftadan sonra artik tekmesi disardan görünür oldu. Ama benimle ayni haftalarda olan arkadasim gec hissetmeye basladi henuz tekmeleri de cok gorunur degil. Bu bebekle ilgili birsey tamamen. Biz cok hareketli bir gun gecirirsek onlar icerde sallandigi icin uyuyormus bu arada😊 biz uzanirsak sakin geçirirsek gunu hareketini daha cok hissedermişiz