Kızlar iyi akşamlar şuan 35+4 günlüğüm ve bir hafta önce nst için gittiğimde sancım çıktı ciğer geliştirici vuruldum iki doz ve sancı giderici kullanıyorum sancılarım gitti yerine yalancı sancı geldi 1.5 santimlik acilmam var bebeğimin suyu sınırda ve karın çevresinde gelişim geriliği var doktorum bunlara rağmen normal doğum yapabileceğimi soyeldi fakat benim içimden sezeryen geçiyor dışımda normal doğum diyor ama kendime normal doğumda güvenmiyorum eşim şehir dışında calisiyro ve doğum zamanında yanımda olmasını istiyorum siz olsanız bnim yerimde ne yapardınız yani icim coook dar bebegim sigmiyor resmen