bebeefendi Babyar o haftalarda bende de oldu çok çektim hamilelik yüzünden oldu doktora gittim vücudun bebeğin varlığına tepki veriyor cok normal dendi ama rahatlatacak bir şey olmadı bir iki merhem verdi ama işe yaramamisti maalesef baya çektim :(
Lalemmm12 Babyar el ve ayaksa ödemlerin başlıyor canım bu aralar dikkat et son günlerime yaklaştım el ve ayak kaşıntı basladı ve bir anda ödem basladı