Ebruli6 benim düşündüğüm doğum sonrası değil ama normal doğum öncesi ılık su rahatlatsın diye alınıyor olabilir duş. Bir de her şey yolunda olursa ki inşallah hepimizin öyle olur, tabi bir gecede taburcu olunuyor ama Allah korusun hastanede yatma 3-5 güne filan uzarsa illa ki duş alınır, tedbir amaçlı konuluyordur lazım olursa diye.