Ben bayramda transfer olacaktım, doktorum saat söyledi, zaten uzun bir işlem değil. alıyorlar, sıkışık olmanız lazım idrara. Transferi ultrasondan yapıyorlar. Bir aparat koyuyorlar, sonra embriyolog getiriyor tüp içinde embriyoyu. geldikten sonra 10 saniye içinde koyuyorlar. Çeşitli merkezlerde çeşitli uygulamalar var. Yurt dışında direk o gün işe dönüş yapılıyormus. Fakat benden 2-3 saat yatmam istendi. Yastık koymadilar ilk saat. Sonra tuvalete çıkmadım, o gün taburcu ettiler. arabaya yastık koydum sarsilmamak için, evde yatağım hazırdı TV karşısında. 3 gün tuvalet dışında kalkmadim sonra ağır işler dışında hafif hareket ettim. Bayram vakti kimseyle görüşmeyin, hasta olmayın. Misafir agirlayip yorulamayın. Birisi size yardımcı gelsin, yemek vs yapsın. Yoksa pratik şeyleri buzluğa koymanızı öneririm. Uzun süre ayakta kalmayın, düşmeyin, ağır kaldırmayın. Allah yardımciniz olsun.