Melike658 korkulcak hiç bisey yok canım. Belden spinal oldum ben. İğne sanki koluna vurulan iğne kadar acıtıyo .
Sonra uyusuyosun zaten 5 dakkada. Hiç anlamadan bebek cıkıyo 5 dakkada 🥰 bebegi cıkartmak üzereyken bana ded ki kadın daha hazırlıyolar seni. Bi baktım bebek cıktını o kadar bisey anlamıyosun sonra seni dikiyolar o biraz uzun sürüyo ama hiç acı yok. Bacaklarının uyusuklugu gectigi zaman agrılarının biraz hafiflemis oluyo sana bi sürü serum baglıyolsr zaten. Elimiz kesilince bile acıyo. Biraz agrın sızın oluyo. Ama normal. Canından can alıyolar , katlanılmıcak kadar kötü değil dayanıyosun. Agrı kesici yapıyolar zaten sana. Hiç korkma bende cok korktum , ağladım ama. Aglancak hiç bisey yokmus.
İlk ayaga kalkıs biraz zor oluyo