hbzkurtt An itibariyle 5+4 olduk ve yarın ilk doktor randevum var saat 11.45 te aynı zamanda tahlil vermek istiyorum aç karna mı gitmeliyim ne dersiniz kızlar
ozlemprlk16 hbzkurtt bende 5+3 um canım bana sabah aç karna gel dediler kesin aç git birçokları tahliline bakıyorlar