36 haftalik olduk ama o kadar acı çekiyorum ki afedersiniz vajinada asiri bir baskı var bazen tutuluyor gibi oluyorum ama öyle canım yaniyoki sanci çeksem bu kadar ağlamam öyle diyebilirim yatarken kalkarken otururken çok aşırı zorlanıyorum aynı durumu yaşayan varmi