mavisiyahask karnımın alt tarafındaki çatlaklar oluştu , oluştuktan sonra farkettim, ne yapabilirim ? önerisi olan var mı? 39+1 gebeyim yarın doğum için yatış yapacağız 🥲 sonrasında ne kullanabilirim?