Hanımlar öğleye doğru bugün aniden sag kasigimda adet sancısı gibi sabrım başladı başlar baslamazda kanamam başladı .hemen ebeyi aradık agrikesici at yarın zaten randevu varmış dedi.attim ama ne ağrım geçti ne kanamam wc ye gitmezsem çok yok ama otursam saatlerce gelecek gibi ki son ikisinde sumuksu parça geldi .yine aradık yine aynı cevap…bu arada hollanda da yaşıyorum ve hastaneye ufacık bireyde gidemiyoruz maalesef…. 7+3 haftayiz ve devamı asada