Aysegul166 Kızlar nişan her zaman kanlı olmak zorunda mı şeffaf ve sarı arası sümüksü bişey geldi nişan mıdır 38+5 dün 1 cm açıklığım vardı
Yaprakdokumuseverr Aysegul166 kanlı olmak zorunda değil benim ilki hafif kanlıydı 2.hamileliğimde bu sefer sarımtırak avuç içim kadar sümüksü geldi. Kıvamı ve fazla oluşundan anlarsınız
Aysegul166 Yaprakdokumuseverr avuç içi kadar değildi ama azda değildi yani şuandada hafiften belime vuran sancılarım var emin olamadım korku sardı şuanda
Yaprakdokumuseverr Aysegul166 nişan doğum başlangıcı değildir ama habercisidir. Benim dün geldi hala sancı ya da su bekliyorum.
Berna_59 Her gebelikte doğum öncesi nişan gelmeli mi acaba merak ediyorum bende 38+1 oldum ama nişan falan gelmedi bende çatı ağrım ve ara ara sancılarım oluyor geçiyor sonra
meeese Aysegul166 ben de 37+6yim. Az önce şeffaf beyaz sümüksü parcalanamayan akıntı geldi. Nisan bu mi acaba 🙄
Aysegul166 meeese olabilir bende yarın sorucam foktora internetteki görsellere bakın benimki onlara çok benziyordu
Glfri Aysegul166 benim de dün gece öyle birşey geldi şeffaf hafif beyaz gibi jöle kıvamında benim de mi nişan geldi acaba ya internetten baktım hep mukus tıkacı yazınca aynı o görseldekilere benziyo
Akdogan70 Aysegul166 tarifin normal akıntıya benziyor ve evet Nisan kanlı olur pembe veya kırmızı akinti şeklinde gelir
meeese Aysegul166 ben de bi doktora gideyim o zaman canım sağolasin. Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah
Glfri Aysegul166 Allah sağ Salim kucağına almayı nasip Etsin canım bende yarın gitcem söylücem bakalım ne dicek ☺️