biranne__ Çoğu kişi buna gereksiz demiş. Cidden öyle mi? Tecrübeli anneler bi bakın buraya…. Bu hastane çıkışının içinden çıkan bir şey iç zıbın diye geçiyor adı. Gerekli mi gereksiz mi…..
zeynosileannis biranne__ zaten genelde bir hafta içinde göbek bağı düşüyor düşene kadar rahatsız etmesin diye var onlar sanırım ben birkaç tane almıştım göbeği düşene kadar birer kere giydirdim hepsini. Ekstra almaya gerek yok diye düşünüyorum hastane çıkışında var zaten 😊
Fatmadiebiri İlk bebeğimde alıp hiç giydirmemişti ebe bebeğe bende kullanmadım yani bu hamileliğmde almadım bile
biranne__ Fatmadiebiri hm anladım canım yani en gereksiz madde o galiba ama bikaç kişi göbek bağı düşene kadar giyiyor faln yazmış tuhafıma gitti
aslanbeyy Doktorumun asistanı bebeğin göbeğini tutmuyor çok kullanışsız gerek yok dediği için koymayacağım
biranne__ Pamuk bazı kişiler göbek bagına zıbın baskı yapıyor demişte ilk gebelik bilemedim bi an o zaman gereksz bu ürün hatta çöp ürün bile diyebilirmiyiz 😊😊
biranne__ zeynosileannis bilemiyorum canım zıbın qcıtmaz bence göbek bagında sinir yok çünkü bildiğim kadarıyla
zeynosileannis biranne__ ya o banada saçma gelmişti ama zıbın baskı yapar zorlar diye belki ama zaten yenidoğan bebeğe herşey büyük oluyor. Önerildiği için koymuştum ben giydirmişler. Setin içinde olanı koyun çıtçıtlı da koyun hangisini giydirirlerse artık 😊