Dilanee Esraa70 11+2 olduk bugün çok şükür bulantı vs yok sadece kasık ağrısı oluyor sağ tarafta 12 haftada ikili test yapıcaz inşallah o zaman da cinsiyet belli olur inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri
sacmalamakizim Esraa70 11 haftalık olduk tam bu gece itibariyle, bulantı bitti ve iştahsızlık azaldı şükür, onun dışında sıcaklar çok etkiliyor hemen yoruluyorum, halsizlik ve uyku çökmesi de oluyor. 😅 Bu hafta kontrolüm var inşallah sağlıkla doğarlar. 😍
Pasaogluyesim 9+5 teyim çok ağrılı sancılı geçiyor, bulantım sabah yok akşam olunca başlıyor ikinci gebeliğim ama sanki ilk deefa hamile gibiyim çok değişik duygular 🌸
Esraa70 Dilanee Ben 2li tarama yaptırmayacam çünkü olmadığı halde varmış gibi gösteriyor sonuç. Bu süreçte o psikolojiye girmek istemiyorum. İnşAllah güzel sonuçlarla gelirsin🤲🏻❤️
Busra16 32 yaşımda olmam etkili bilmem ama çabuk yoruluyorum yemeği biraz kaçırsam acayip şişlik hissediyorum onun dışında elhamdülillah güzel mide bulantıları da sanki bitti gibi bu arada 10+4 günlüğüm ☺️ sen nasılsın
Esraa70 Busra16 Bende bugün 10+4 oldum şükür mide bulantılarım baya azaldı yok derecede iştahımda azalma var iyiyim bu süreçte 🥹❤️