EceNaz26 Benim tansiyonum 27. haftadan beri hep cok düşük, dün 7 ye 3 ü gördüm. Bu durumda normal doğum sıkıntılı olur diyen oldu öyle mi acaba ?
ZeyHus33 EceNaz26 benimde 24 haftdan beri Sağlık ocağı nezmn Ölcse Tansiyonun düşük diyor hastane Hiç Ölcmuyor smdi 33+5 haftalik
Reina EceNaz26 benim hep öyleydi normal doğurdum. Yüksek tansiyon daha riskli düşük olunca dengelemesi daha kolay
feldspar Benim de tansiyonum hep düşük. 7-8 civarında geziyor. Halsiz hissedince hemen yatıyorum ama endişelendiriyor yine de. Doktor tuzlu ayran dışında bişey önermedi
EceNaz26 feldspar iki tane küp şeker ye dediler ama düşme riski dışında bir problem yok yüksek olmasindan cok daha iyi dediler
mickey EceNaz26 Düşükten çok yüksek tansiyon riskliymiş. Hatta bir arakadaşım yüksek tansiyon nedeni ile 1 ay erken doğurmak zorunda kaldı. Benimde sürekli düşük oluyor normal dendi bana. Uzan ve ayaklarını yukarıya koy dendi. Ayakta çok kalıpta kendini yorma dedi