Bence bekle ben 12. Haftamda özele gittim erkek dendi eşya bile aldım 16.haftamda devekete gittim kiz dedi özele gittim kiz dedi aldığım eşyaları bile degistrmek zorunda kaldım beklemekte fayda var bnde bekleyememistim cinsiyet partimi bile yapmistim