ulkuerdogann 3 aylık kızım bebelac gold ile başladık aptamil denedik şimdi sma deniyoruz Biberon değiştik vs azında bekletiyor yada kusuyor mama veren anneler 3 aylık bebişlerinize kaç ml kaç saat aralıklarla veriyorsunuz
buseyusuf27 ulkuerdogann mamayı begenmemıstır cnm bnm kızımdada aptamıl kullnyoduk severek ıcıyodu bulamadık hıpp almstık kustu hep bırktm vermedm tekrar aptamıl kullndk hep bırde süt alerjısı ckmstı bzde vucudunda yaralar cıkyodu
Elifttk ulkuerdogann 3 aylık ıkızlerım 33 haftada doğum yaptım erken doğduğu ıcın doktor çok verme mamayı dedi 3 sattı gecmıyo kızım 40 50 cc hıpp coombıotık ıcıyo.oglum 70 90 cc arası sma optıpro ıcıyor. kızım sma yı uçmuyor kusuyordu oğlum akranlarını yakaladı aralarında 1500 gram fark var mamalarını degıstım ıcmeye başladı artık bu arada oğlum anne sutude alıyo kızım hıc almıyo sadece mama
_almirasmom ulkuerdogann ben kızıma sarı bebekac ıle basladım 15 ay olana kadar ıctı 15 ay olunca 3-4 gun mama reddı yasadım ve mamayı komple kestim mamasını degıstırmeyın bebegınızın bırde bıberonunu aventten baskasıyla ıcemıyor garıp gelıyor asla yudumlamıyo bende denedım
_almirasmom ulkuerdogann internet tekı mama cc veya olceklerıne bakmayın sızın bebeğinızın kaç ml ıctıgı onemlı 15 aya kadar kızım sadece 140 ml ye kadar cıktı hıc 180-200 leri gormedık bebek ne kadar ıcmek ısterse o kadar içiyo