feridelevent_08 Çatlatma iğnesi oldum LH testi yaptım pik çıkıyor ama baya koyu çıkıyor… iğne sonrası LH testi yapan deneyen var mı ???????
aaysegul14 Ben çatlatma iğnesinden sonra denemedim hiç ama hemen ardına mı yaptınız ? Belki ertesi gün testte etkisini gösterip silik çıkacaktır sonuçta günlük değişebiliyor
feridelevent_08 aaysegul14 dün öğlen saat 3te iğnemi yaptım bugünde LH testini denedim ve bu şekilde çıktı
aaysegul14 feridelevent_08 dediğim gibi hiç o şekilde denemedim ama belki de henüz çatlamadıysa ondan olabilir ama pik ya sonuçta yine de değerlendirmek iyi olur bence
feridelevent_08 aaysegul14 doğru bizde artık değerlendirdik Allahın izniyle inşallah güzel haberler alırız 🤲🏻🌸 sizinde kaşıklarınızda ağrı kramp oldumu acaba
feridelevent_08 Asyarslan60 sanırım dediğiniz gibi bende öyle düşünüyorum… kasıklarımda ağrı var kramplar var acaba çatlıyomu ondanmı böyle oluyor