melekmi22 asli_hmz benimde öyle çıkmış sonuç göstermeye gidemedim ama sanırım idrar yolu enfeksiyonu demekmiş yarın kontrole gidince buraya yazarım ne dediğini 🙃
Ozge246 asli_hmz Benimde 13 çıkmış canım ne yapsak geçer acaba doktorum bol su dedi ama ben zaten çok su içerim
hepoyleolurzaten__ Tutaste_ benim keton neyse oda pozitif Yanma ve sık idrara çıkma varsa enfeksiyon benim devamlı yanıyor 😂